2 Ocak 2009 Cuma

İnzivada..














Niye düşünemiyorum?
Neden kafamı toparlayıp iki satır
Bir şiir oluşturamıyorum bu akşam.?..
Neden zorladığımda şakaklarımda bir baskı oluyor?
Neden sanki saçlarım uzuyor, uzuyor?
Ve beynim küçülüyor içinde...
Neden daralıyorum sanki kulaklarım zonkluyor?
Üç beş veciz söz bulamıyorum coşkulu bir dize
Dökülmüyor şöyle baharla, çiçekle neşeyle dolu...
Neden bir kahramanım çıkıp gelmiyor ?
Buradayım demiyor karşıma geçip oturmuyor.
Şöyle baksam tarif etsem uzata, uzata...
Neden aşık olabileceğim kadar güzel bir kız ?
Gelip de elimi tutmuyor sanki;
Gözlerini gözlerime mühürlemiyor
Hiç birimi yok bu gece?
Terk ettiler o zaman beni biliyorum...
Karımda öyle,
Allah bilir ya uyumuştur şimdi
Kalkıp gitsem peşinden diye geçti içimden
Gecenin bu sessizliğini, dinginliğini
Bir daha bulabilirmiyim acaba diyorum
Vefasız duygu gelmeni bekliyorum...